Роздача листівок – основні питання

Аудиторія, що покривається при роздачі листівок

Розповсюдження листівок може здійснюватися трьома способами. Перший варіант, це роздача листівок на зупинках, ​​на вулиці, у торгових центрів і т.д. В цьому випадку потенційні клієнти вибираються з потоків людей за зовнішніми ознаками. У другому варіанті листівки розкладаються за двірники автомобілів на стихійних парковках. І третій варіант, це роздача листівок покупцям газет і журналів продавцями кіосків. Залежно від цільової аудиторії, яку ви хочете покрити, можуть використовуватися й інші варіанти розповсюдження листівок.

Роздача листівок

Для чого використовується роздача листівок
  • Щоб створити масовий приплив потенційних клієнтів в торгові точки і офіси продажів в найкоротші терміни (протягом 2 – 7 днів). Роздача листівок просто направить людей з вулиць до вас.
  • Щоб у клієнта залишилася ваша візитка з номером телефону (схемою проїзду, купоном на знижку і т.п.), якою він зможе скористатися при необхідності або коли прийде час.
  • Щоб оперативно інформувати всіх жителів міста про вихід нового товару, появу нової послуги, зміну цін, або про щось ще.
  • Щоб привернути увагу і створити потоки людей до проведеної промо-акції, для посилення її ефекту.
  • Щоб вибрати цільову аудиторію по зовнішній ознаці (наприклад, автовласників іномарок, або жінок старше 30).
  • Щоб вибрати цільову аудиторію за географічною ознакою (наприклад, сповістити місцевих жителів про ваше відкриття).
  • Крім виконання роздачі листівок, промоутери можуть ще й виконувати роль зазивав, вигукуючи речівку і просто запрошуючи людей заглянути до вас.
Віддача від роздачі листівок

Як би не хотілося знати заздалегідь, якою буде віддача від роздачі листівок, на жаль, припустити це можна тільки приблизно. Статистика показує цифри від 0,5 до 10%. Якщо ви подивитесь по форумам, то зустрінете цифри в 2, 3 і навіть 5%. У всіх по-своєму. У будь-якому випадку це залежить не тільки від попиту на ваш продукт або послугу, але і від безлічі інших чинників.

Роздача малого обсягу листівок практично не має сенсу (менше 1000шт.).

Як збільшити ефективність роздачі листівок

По-перше, по листівці має бути відразу видно, що в ній пропонується. Тоді при роздачі більше листівок потрапить в руки тих, кому в цей момент актуальне рекламований товар або послуга.

По-друге, потрібно правильно вибрати місця роздачі – там повинна бути не тільки велика щільність цільової аудиторії, а й велика проточність людей. Це дозволить збільшити вихід за годину роботи і, відповідно, підвищить вихід від роздачі листівок.

По-третє, правильно вибрати час. Наприклад, роздача листівок всім підряд на зупинках ефективніша в другій половині дня або ввечері, коли люди не так поспішають, як вранці, летячи на роботу і легше сприймають інформацію.

По-четверте, повинні бути добре підготовлені самі промоутери. Вони повинні вміти просівати натовп за допомогою спеціальної речівки, виловлюючи з неї цільову аудиторію. Тоді при роздачі листівок промоутери набагато більше охоплюють потенційних клієнтів. Крім того, промоутери повинні знати відповіді на основні питання клієнтів, щоб полегшити їм прийняття потрібного рішення.Роздача листівок

Поділитись