Переваги листівок як рекламної продукції

Пошук найбільш ефективних методів донести рекламне повідомлення – ключове завдання будь-якого маркетолога. З розвитком цифрових технологій друковані листівки стали розцінюватися як застарілий вигляд рекламної продукції. Однак, у них є кілька незаперечних переваг. Вони відмінно допомагають розповісти широкому колу клієнтів про компанію, акції або спецпропозиції. Обговоримо докладніше плюси старих добрих листівок.

Листівки дешеві

листівки хмельницький

Для невеликих локальних підприємств (ресторанів, кафе, різних сервісів з доставки їжі, магазинів, салонів краси, ветеринарних клінік) листівки – прекрасний і дуже бюджетний спосіб повідомити про свої послуги. Їх розносять по поштових скриньках або роздають в місцях скупчення людей. Саме по собі виготовлення листівок великим тиражем коштує не дорого, а замовити і проконтролювати послуги з розповсюдження листівок в Хмельницькому досить легко.

При цьому немає необхідності орендувати дорогі рекламні площі, купувати або вишукувати бази електронних адрес або телефонів жителів кількох районів, викликаючи роздратування спам-розсилками. Крім того, роздача листівок може бути ефективнішою, оскільки охоплює велику аудиторію, наприклад, людей старшого віку з обмеженим доступом до цифрових ресурсів.

Доступність і велика кількість інформації

На відміну від невеликих флаєрів або візиток, на листівках міститься значно більше зображень та інформації. Контактні номери, фото і опис продукту, сертифікати якості, логотипи компанії – все, що ви вважаєте за необхідне. Крім того, листівки на відміну від цифрової реклами, не вимагають ніяких електронних пристроїв для отримання інформації.

Однак варто пам’ятати, що ідеальна листівка повинна бути привабливою, легко читатися і не бути перевантаженою текстом. Необхідно знайти баланс між кількістю інформації і легкістю сприйняття. Не потрібно вживати багатошарові вислови і довгі тексти. Листівка повинна мати посил, зрозумілий з першого погляду, щоб клієнт відразу дізнався, що ви пропонуєте. Варто додати кілька зображень, а текст розділити на короткі фрази. Не кожен клієнт витратить на вивчення листівки більше хвилини.
Шрифти, що використовуються в листівці, повинні бути добре читабельними. Наприклад, Arial, або подібні.

Візуальна привабливість

Ні в якому разі не варто економити на якості друку листівок, інакше вони будуть викидатися ще до прочитання. Кольори повинні бути яскравими, зображення чіткими. Якщо сумніваєтеся – краще вдатися до допомоги професійного дизайнера в друкарні. Добре, якщо крім друку, задіяти будь-яку обробку, наприклад, висікання або лакування. Тоді ваше виріб буде запам’ятовуватися і виділятися серед інших. До речі, варто пам’ятати, що листівки можуть бути абсолютно різних розмірів і мати різну кількість згинів.

Масовість і географічний таргетинг

Як вже говорилося, основний метод розповсюдження листівок в Хмельницькому – доставка в поштові скриньки або роздача в людних місцях. Поштові скриньки дозволяють ефективно покрити певні місця, де живуть і працюють цільові потенційні клієнти. Навіть найсучасніші цифрові технології не можуть гарантувати доставку вашої реклами кожному жителю району.
Жваві місця також можуть виявитися дуже цікавими. Наприклад, при відкритті нового магазину можна роздати листівки біля входу в найближчий торговий центр, біля зупинок або розв’язки громадського транспорту. Такий спосіб буде досить дієвим.

Отже, листівки в 2018 році все ще є ефективним і перевіреним методом реклами. Якщо ви створили дійсно хорошу листівку, надрукували її в сучасній друкарні, красиво оформили і продумали, де її поширити – ефект перевершить всі ваші очікування. При цьому рекламні бюджети сильно не постраждають.

Поділитись