5 правил відмінної рекламної листівки

Невеликі зміни в макеті рекламної листівки можуть підвищити віддачу при розповсюдженні листівок в кілька разів. Але бувають і такі рекламні листівки, які дешевше викинути. Щоб ваші листівки були, як мінімум, результативними, ми приводимо для вас 5 основних правил, яким повинна відповідати хороша рекламна листівка.


1. Першою на листівці повинна кидатися в очі суть рекламної пропозиції (одяг, вклади, продукти на дім і т.п.). Тут використовується найбільший шрифт. Це повинно привертати увагу потенційного клієнта з відстані і тоді він зрозуміє, що варто хоча б взяти листівку. Якщо ж він не побачить того, що йому цікаво відразу, він може просто на листівку не зреагувати і пройти повз.

Місцезнаходження ключових фраз не критично, тому що при поверхневому перегляді листівка читається не стільки зверху вниз, скільки від самого великого тексту (самого помітного) до найдрібнішого. Але зловживати цим не варто.

2. У другу чергу на листівці до уваги повинні потрапляти “привабливості” (великі розміри, високі ставки т.п.). Зрозуміло, що “привабливості” повинні бути, інакше листівка не викликає особливого інтересу навіть у тих, кого зацікавила суть. Шрифт для них використовується поменше першого, але значно більше, ніж решта тексту.

3. Рекламний текст листівки повинен бути простим і звучати ствердно (не через “не”). Тобто пропозиції повинні бути максимум з шести слів, зрозумілих кожному, хто ледве вміє читати. І в них не повинно бути заперечень (як в цьому). Вони обов’язково повинні звучати позитивно (як це).

C простотою всe зрозуміло: зайнятий своїми думками клієнт може просто не в’їхати в глибокий сенс вашого рекламного звернення з першої спроби. Тому пишіть максимально просто.

СЕКС! А тепер, коли ми привернули вашу увагу, їжте в Subway!

Тепер, чому не варто писати рекламні тексти та слогани через “не”. Справа в тому, що свідомість людини мислить прямолінійно і сприймає речі буквально, як би пропускаючи частку “не”. Тому, про що людина читає, те вона собі і уявляє.

Простий приклад. Що ви уявляєте, коли ви читаєте такі фрази: “Ці машини не ламаються”. “Ми вас не проведемо”. “З нами проблем не виникне”. У що ви швидше повірите?

Одна наша клієнтка, незважаючи на наші доводи, зробила в рекламній листівці слоган, що починається фразою “Не забудьте …”. Як ви думаєте, який був ефект? Абсолютно вірно. Так що пам’ятайте про це.

4. Тексту не повинно бути багато. Зрозуміло, що для того щоб вмістити максимум інформації на маленьку листівку, найпростіше зменшити шрифт. Але подумайте про тих людей, у кого слабкий зір і тих, хто буде читати листівку на ходу або в транспорті. Частина з них фізично не зможе прочитати текст, а більшість просто не стане напружувати очі. Тому краще просто написати найголовніше, все таки це рекламна листівка, а не стаття.

5. Рекламна листівка повинна мати власну цінність. Інакше кажучи, в ній повинна бути причина, по якій її збережуть. Для цього можна пов’язати її з чимось або просто перейменувати. Назвіть листівку купоном на знижку, талоном на дегустацію, або хоча б просто запрошенням.

Якщо листівка має довгостроковий ефект і розрахована на якесь зберігання, перш ніж нею скористаються, можна її зробити у вигляді носія корисної інформації, як то: схема метро, ​​сітка співвідношення розмірів, список потрібних телефонів чи адрес. Тільки в цьому випадку краще розміщувати рекламну і корисну інформацію на одній стороні листівки, інакше, коли її повісять на стіну, покладуть під скло або складуть вдвічі… Розумієте, так?

Слідування всім цим правилам при створенні макета рекламної листівки, звичайно ж, не може вам гарантувати неймовірного рекламного успіху. Але, по меншій мірі, ви можете розраховувати, що така рекламна листівка буде результативною.
А якщо хочете зробити листівку ще більш ефективною, то просто уявіть себе ким-небудь з ваших клієнтів і запитайте себе, що б ви хотіли на цій листівці побачити? Дуже ймовірно, що тоді ви створите щось вельми цікаве. Успіхів!

Поділитись